За нас
Общи условия и правила за ползване на онлайн магазин „ЛОГОДОМ”
Уважаеми Клиенти, моля прочетете общите условия и правила, които уточняват взаимоотношенията между Вас и онлайн магазин ЛОГОДОМ.
Онлайн магазин www.logodom.bg е изключителна собственост на фирма „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД
Информацията е за потребителите и техните права и задължения. Всеки потребител, използвайки електронния магазин, автоматично се съгласява с тези общи условия. „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД запазва правото си да променя тези условия без предварителни уведомления. Всички стоки, продавани в електронния магазин, са със законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба. Законовата гаранция е валидна за лица, имащи качеството на потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
Регистрация
Електронният магазин на „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД дава възможност на посетителите да разгледат и закупят стоките и услугите, предлагани в него. Регистрацията на потребителите в настоящия сайт е безплатна и свободна. Регистрираните потребители се идентифицират пред системата чрез своите име и фамилия, Email и парола. Допълнително всеки регистриран потребител посочва адрес за доставка и телефон за връзка. Клиентът избира своите потребителско име и парола за достъп в системата.
Съгласие
С отбелязване с отметка в полето „Съгласен съм с Общите условия” Потребителят извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния подпис, с което декларира , че е запознат с настоящите Общи условия и ги приема изцяло.
Поверителност на личните данни
Личните данни, получени от „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД при регистрацията, ще бъдат използвани единствено и само с цел обслужване на Потребителите, включващо приемане и изпълнение на поръчки и връзка с Потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. Данните няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителите могат да получат информация за личните им данни през делнични дни между 09:00 и 17:00 на телефон 0723/93334.
Лична информация за потребителите
- Име
- Точен адрес за доставка
- Телефон за контакт
- Имейл адрес
Информация за юридическо лице
- Наименование на фирмата
- Данни за фирмата – седалище, БУЛСТАТ, идент.номер по ЗДДС
- Точен адрес за доставка
- Име и телефон за контакт
- Имейл адрес
Предоставената информация от физически лица се класифицира като лична и се пази като такава от администратора на лични данни на „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД. При отказ от Потребителя да предостави личните си данни, той няма да може да се възползва от стоките и услугите, предлагани от „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД.
Сигурност на личните данни
Магазин „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД, гарантира, че личните данни, които попълвате при регистрация, ще бъдат използвани единствено за обработка на поръчки и връзка с Вас, в случай на възникнали непредвидени проблеми с изпълнението на Вашата поръчка. Ние гарантираме, че тези данни няма да бъдат предоставяни противозаконно на трети лица или използвани за цели , различни от гореописаните. Вашият акаунт и данните в него могат да бъдат изтрити при желание от Ваша страна. Потребителят се задължава да поддържа актуална личната си информация и да нанесе своевременно промени относно смяна на адрес, телефонен номер, електронна поща. „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД не носи отговорност за недоставени поръчки, поради неактуална информация и повторното им изпращане се поема от Потребителя.
Поръчка и доставка
- Електронният магазин на „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД приема поръчки 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Поръчки се изпълняват само на територията на Република България;
- Всички цени са за брой или м2 с начислен ДДС и не включват цени за доставка;
- Цената за доставка на стока се определя на база тегло, размер и дестинация, съгласно цената на използваната спедиторска фирма СПИДИ или ЕВРОПЪТ;
- При поръчка Вие попълвате данни, според зададените в магазина опции. Непопълването или грешното попълване на тези полета не обвързва фирмата със задължението да изпълни поръчката и доставката;
- При финализиране на поръчка, потребителят има възможност да види списъка с продуктите, които закупува и техните цени, имената си, e-mail, телефон, адрес, начина на доставка и начина на плащане;
- Ако потребителят е нерегистриран, при финализирането на поръчката е необходимо да въведе данните за доставка и контакт с него;
- След финализирането на поръчката, на посочения телефон ще получите потвърждение за вашия избор и всички детайли от наш оператор в работно време на фирмата;
- „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД винаги се стреми да доставя желаните продукти във възможно най-кратък срок. Обикновено доставката отнема до 3 работни дни. Всяка една доставка ще бъде съгласувана с Вас по телефона или по електронната поща;
- „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД или представител на куриерската фирма имат ангажимент да уведомят всеки потребител, ако възникнат непредвидени обстоятелства, които не позволяват извършването на доставката в срок;
- Поръчки са възможни само през сайта на магазина.
Цени и начин на плащане
Крайната цена на поръчката представлява сбора от цените на всички поръчани продукти, с включена цена на доставка, посочена самостоятелно.
Всички цени са в левове с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане.
- Начините на плащане, които се приемат са следните:
- Наложен платеж – при избиране на този метод за плащане от Потребителя, се създава поръчка с номер и крайна цена. Заплащането на поръчката се извършва на куриера при доставка.
- По банков път – при избор на начин на плащане по „банков път” при заявяване на поръчката от Потребителя, се създава поръчка с номер. Потребителят извършва банков превод по сметката на „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД, като посочи номера на поръчката като основание за превода. Валидността на поръчката е 10 дни.
- Име на банка: ОББ АД, Ботевград
- Име на бенефициент: „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД
- BIC: UBBSBGSF
- IBAN: BG43UBBS80021022857112
Връщане и рекламация на закупена стока
Потребителят има право да върне всеки поръчан продукт до 14 /четиринадесет/ календарни дни след получаването, съгласно Закона за защита на потребителите.
Рекламации на стока приемаме при следните случаи: дефект, несъответствие в размер. След изпращане на e-mail, с който ни уведомявате за връщането, продуктът трябва да бъде в оригинална опаковка, с ненарушена цялост (ако има такава), с оригинален етикет и неупотребяван, придружен от всички получени документи, при доставката (товарителница, фактура, касов бон).
Продукти които са повредени, замърсени или с променен външен вид по вина на купувача, не могат да бъдат приети и ще бъдат изпратени обратно на клиента.
Замяна може да бъде осъществена само за един и същ артикул в различен цвят или размер в зависимост от наличността и ще се извърши само след получаване на продукта обратно от вас и той отговаря на изискванията за връщане. Разходите по връщането, са за сметка на клиента.
Връщане на сумата за продуктите става до 30 работни дни, считано от датата, на която получим пратката с върнатата стока, чрез банков превод ( посочете банка, IBAN, BIG, име на титуляря на сметката).
Ограничения за Клиента
- Цялото съдържание на сайта, вкл. снимки, графики, текстове, дизайни и пр. са собственост на „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД. Всяко използване на изброените по неизчерпателен начин по-горе материали включително модификация, репродукция и дистрибуция без писменото разрешение на „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД се наказва по предвидени от закона начини;
- Клиентите нямат право да нарушават общо установените правила за общуване и комуникация, да извършват злонамерени действия, разпространяване на вируси и други, нарушаващи или увреждащи правата или интересите на трети лица;
- Клиентите нямат право да осъществяват поръчки от името на трети лица без съгласието им;
- Клиентите нямат право да разпространяват, чрез уебсайта неприлични материали, снимки или други материали собственост на чуждо авторско право, призиви за насилствена промяна на гражданския и обществен ред, неправомерно придобита информация или такава, която накърнява имуществени или неимуществени права или интереси на трети лица.
Права и задължения на клиента
- Права
- Клиентът има право да се информира относно статуса на поръчката си;
- Клиентът има право да променя личните си данни, чрез профила си в онлайн магазина;
- Клиентът има право да замени или върне продукт, според описаните условия по-горе
- Задължения
- Клиентът е задължен да спазва условията за рекламация и замяна на продукти;
- Клиентът е задължен да провери пратката си в момента на получаването и, в присъствието на куриера, който я доставя. В случай, че се установи нарушение, куриерът попълва двустранен протокол. „ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД не носи отговорност, в случай, че клиентът не е проверил цялостта на пратката в присъствието на куриера и в последствие се установи, че тя е нарушена;
- Клиентът е задължен да заплати цената, която е актуална към момента на поръчка;
- Клиентът е задължен да спазва българското законодателство, настоящите общи условия и интернет етикета;
- Клиентът е задължен да не извлича, чрез технически средства или по технически начин информационни ресурси или части от информационни ресурси, принадлежащи към базата данни на уебсайта и по този начин да създава собствена база данни в електронен или друг вид;
- Клиентът е задължен да не се представя за друго лице или представител на юридическо лице или група хора, които не е оправомощен да представлява, или по друг начин да заблуждава трети лица относно самоличността си или принадлежността си към определена група лица;
- Клиентът е задължен да не извършва злонамерени действия по смисъла на настоящите общи условия
„ЛОГОС ТРЕЙД” ЕООД не носи отговорност за
- Възможни пропуски, свързани с актуалността на информацията, която поддържа в уебсайта;
- Възможна намеса на компютърни вируси, които нарушават истинността на информацията;
- Изчерпване на складовите наличности;
- Некоректна информация относно стоката, предоставена от страна на производителя или дистрибутора;
- Забавяне или неизпълнение на задълженията по причини, извън контрола на фирмата;
- Разлики в цветовете на закупените продукти, дължащи се на специфики в екраните на компютрите. Желанието за закупуване на конкретни продукти се приема за изразено съгласие от страна на клиента относно вида и качеството им.
Права на онлайн магазин „ЛОГОДОМ”
- Онлайн магазин „ЛОГОДОМ” има право да отказва достъп или да анулира профили на потребители, които са нарушили някое от общите условия;
- Онлайн магазин „ЛОГОДОМ” има право да отказва поръчки, без да дължи обезщетение на потребителя, освен когато трябва да се възстанови сума, която потребителя е заплатил предварително;
- Онлайн магазин „ЛОГОДОМ” има право да редактира цялото съдържание в онлайн магазина без предупреждение. Промените влизат в сила след публикуването от / в сайта;
- Онлайн магазин „ЛОГОДОМ” има право да променя, спира или прекратява предоставяните услуги без предупреждение;
- Онлайн магазин „ЛОГОДОМ” не поема отговорност за истинността и точността на публикуваната информация, тъй като тя се предоставя от производителя и официалните вносители;
- Онлайн магазин „ЛОГОДОМ” не носи отговорност, в случай, че клиентът не е проверил цялостта на пратката в присъствието на куриера и в последствие се установи, че тя е нарушена.